shopping

Som jag skrev förut så va de dags för shopping idag. Ruth skulle ju byta något hon inte ville ha och jag skulle få mig en telefon:) och gissa vad de va hon inte ville ha? jo en Prada väska.. så hon bytte den och tog ett par skor istället plus att dom köpte till en klänning. Bara skorna kostade över 6000 kr. hallå vart har jag kommit? haha.
De va kul o se stan lite mer iaf, de va som jag misstänkte, kaos. Folk överallt och hur mycket affärer som helst. Hittade min älskade Adidas affär nästan med en gång. så där lär jag ju spendera en hel del pengar framöver;) haha.

De hände lite grejer på stan också, en skådis från Glee serien var där och skrev autografer. Så de var lång kö med skrikande tjejer som väntade i flera timmar på o få sin autograf:) haha.

De märks att jag fortfaraned är jetlaggad. När vi kom hem från stan la jag mig för o läsa lite. Somande som en stock tills ruth väckte mig för att de va dags för kvällsmat. Då hade dom hunnit med o bada i poolen o grejer. haha. Men nu är de dags o sova för natten, hoppas jag kan somna igen bara. Men känns inte som de kommer bli några bekymmer;)

Bilder på mitt rum:)

stor o goo säng:)



Godmorgon Sverige, Godnatt Australien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0