uppe innan tuppen

Hej!
Klockan är inte ens 6 på morgonen här och jag är vaken, inte min stil riktigt.. Jag vaknade av att föräldrarna åkte iväg för o träna, dom går ut o springer någon gång mellan 5-6 på morgonarna nämligen.. hur orkar man? typ natt juu;)

Idag står city på schemat. Vi ska skaffa en mobil till mig, bankkonto och lite sådär. Ruth ska byta någon julklapp hon inte ville ha och jag ska nog försöka kika efter lite smått o gått också. lär ju vara kaos nu när rean är igång, räcker ju för tusan o åka till skövde då så får man kämpa med parkering o sånt;)

Igår började pappan o snacka med mig om att de finns mkt djur som man kanske inte vill stöta på här, spindlar, ormar o sånt. och mamman säger, greg, skräm inte iväg henne med en gång. haha
Men vad är de första som händer när vi kommer till garaget här hemma? joo de här..


Greg och Ruth - Okey, Welcome to Australia Erica! haha

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0