Autumn Reeser

Jag har ju glömt att berätta för er att Autumn Reeser var på samma restaurang som mig i Hawaii. För er som inte vet vem hon är så är de tjejen som spelar Taylor Townsend i The O.C. Hon har även spelat i t.ex. Entourage och No ordinary family.
Jag hade förmodligen aldrig tänkt på att de var hon om jag inte hade kollat igenom O.C de senaste månaderna. I alla fall.. jag var inte hundra på att de var hon så jag tyckte de var lite kul om jag kunde hitta henne på Twitter och sen se på hennes tweets om hon skriver något om att hon är i Hawaii. Men inte då.. så jag fick för mig att skriva och fråga. Och jag fick minsann svar både en och två gånger. Så jag hade rätt, det var hon;) haha

 
Ni som sett The O.C. känner nog igen henne på denna bilden då hon spelar Taylor.
 
Och såhär ser hon ut nu för tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0