beachvolley

Idag har jag hängt med Sofie och Lisa. Lisa heter egentligen Erika men alla tilltalar henne med hennes andra namn (Lisa) så de är bara i alla papper hon heter Erika nu mera. Lite roligt tycker jag;)
Vi lunchade ihop, spelade beachvolley, åt lite Ben & Jerry´s, och drack lite vin. Hade super trevligt men jag kände att jag bara mådde sämre och sämre hela tiden.
Kände att min hals inte va hundra när jag vaknade i morses och nu har jag feber och sådär också. Så de blir en hemmakväll med Findlay resten av kvällen, så fick Ruth och Greg åka och se Batman filmen. Såg ju den igår och kan verkligen rekommendera den:)
 
Mitten bilden är på Manlys egna lilla Justin Beiber. Han är så jäkla söt, typ 11 år och riktigt bra på både sång och gitarr:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0