Häng med OS deltagarna

Kom nyss hem från gymmet. Inte dålig att hoppa upp i tid på en lördag och ta sig dit. (Får väl erkänna att jag var tvungen att lämna lägenheten eftersom vi hade visning på den;) ) I alla fall, de gick bra på gymmet och jag kände för första gången sen jag var sjuk att jag var 100 % igen. Göttmos!

Nu ska jag och familjen ner till Surfklubben på Manly beach för att träffa deltagarna från OS. Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra men de är något som är anordnat mellan 1-4 så de kan nog bli kul:)
 
Kul att jag inte ser en dag äldre ut än 14 när jag är på gymmet;)
 
Reklambladet för vår lägenhets säljning. Så vad säger ni mamma och pappa. Ni kanske borde lägga ett bud?;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0