kidnappning

Familjen har nu skypeat ett tag och bestämt vem som ska komma och ta över efter mig. Ruth ska iväg några veckor nu i oktober så dom ville fixa allt sånt innan. Men de gör ju också att Findlay blir lite förvirrad för han tror typ att jag ska åka imorgon. Om han bara kunde förstå att han får stå ut med mig ett bra tag till;) hihi

Men han har blivit så söt sen vi har börjat prata med honom om att de kommer någon annan efter mig. Ena stunden förstår han andra studnen tror han att jag ska stanna föralltid:)
Han sa häromdagen att jag är dum mot honom om jag åker tillbaka till Sverige. Och sen när vi åkte och kollade på hur husrenoveringen i deras hus går så pratde vi om vems rum som skulle bli vems och då undrade han: "Vilket rum är Ericas?" Sötunge!
Funderar på att kidnappa honom så han kan följa med mig till Sverige sen;)
 
Han lekte med sina hajjar förut som motsvarade "pappa haj, mamma haj, storasyster Erica haj, och Finnie":) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0