One tree hill marathon

Vad kan vara bättre än att nöta massa One tree hill när man är sjuk?
Utöver de så knaprar jag i mig massa olika tabletter för att försöka bli frisk. Måste dock säga att gå till apoteket i Sverige är så mycket bättre. Undrar faktiskt vad dom har för utbildning på apoteken här. Man får aldrig någon riktigt bra hjälp. Oftast är de jag själv som kommer fram till vilken vara som förmodligen är bäst.

Blir kik på OS också. Är ju lite speciell att göra de i ett annat land för inget fokus är på de svenska idrottarna. Men häromdagen sa satt vi alla bänkade framför tv:n för då var en av familjens vänner med. Och han var tydligen Findlays "baby sitter" innan mig..;)

regnskogen på Hawaii
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0