tidig morgon

Idag var Ruth och Greg ute och tränade på morognen så Fin kom in till mig när han vaknade runt 7.20 och jag var för första gången riktigt pigg. Så istället för att försöka få honom att somna om hos mig så gick vi upp och käkade frukost. Sen när Ruth var tillbaka strax efter åtta så cyklade jag till gymmet. Inte illa för att vara en lördagsmorgon eller hur;)?

Utöver de så har jag inte gjort allt för mycket. Gick ner till poolen en stund och försökte jobba lite på brännan. Var bara runt 20 grader så inte super varmt men ändå rätt skönt.
Om en stund ska jag iväg på bio och se nya Batman. Hoppas den är så bra som alla säger. Och efter de får vi se vad kvällen har o erbjuda:)

saknar dom varma kvällarna i Hawaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0