tung guld medalj

Gratulations tillställningen för dom från klubben här i Manly som var med i OS var ritkigt trevlig. Jag fick allt känna på OS: gulet också. Där kan vi snacka tjock och tung medalj. Lite skillnad från dom jag har vunnit på mina fotbolls och handbolls matcher genom åren;)

Vi spenderade lite tid på stranden efter och sen kollade vi in hur bygget på familjens hus går. Kommer bli så jäkla bra, synd att mitt visum går ut innan de blir klart bara..

Murray som vann OS guld i K-4. Findlay håller koll på medaljen.
 
Detta är när Murray vinner OS guld. (andra från vänster)
 
Ruth Fin och jag tillsammans med Naomi som också var med i OS. Tävlade i K-2
 
Hade känts lite bättre om den va min;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0