new "pippi" boots

Ja men gissa vad jag har gjort idag om inte köpt nya skor igen. Tredje paret på en vecka tror jag Men för att lugna mamma lite (eftersom jag misstänker att hon tycker att jag slänger pengarna i sjön just nu) så är alla skorna för helt olika tillfällen. Förra veckans skor var mer finskor, sen var de träningsskor och idag var de mer vardags skor:)
Utöver de har jag tränat, (gick sådär eftersom min kropp är helt öm och mör efter boxningen igår), lämnat in bilen på tvättning, lunchat och strosat runt i Manly med Terese. Sen blev de simlektion för min lille aussie boy.


Erica pippi Hellberg kommer snart gå på gatorna;)
 

Findlay ville ta kort på mig och trots att jag inte hann kolla in i kameran innan han var klar så tyckte han att han hade fått till en kanonkort;)
 
cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0