Vart bär de av efter Australien?

Ja nu tänkte jag avslöja vart resan är bokad för mig och min kompis Sandra efter att jag är klar här i Australien.

Vi börjar resan i LA, Kalifornien. Sen ska vi resa runt i Kalifornien ett tag. Efter de drar vi över till Miami, Florida. Och ska även resa runt endel i Florida. Och sist men inte minst så ska vi till Bahamas.
Ser så galet mycket fram emot denna resa. Ska blir hur kul som helst och riktigt nice att i år igen slippa frysa rumpan av sig under svenska vintern:D Men kommer hem lagom så jag kanske hinner med ett o annat skidåk i slutet av säsongen. För jag får allt ta och erkänna att jag saknade att åka skidor förra året;) 

Bahamas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0