alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag på er där hemma!

Jag och sandra har firat dagen med att ha vår första surflektion, it was AWESOME! de va inte sista gången jag gjorde de kan jag säga:) Synd bara att de slutade med att en kille surfade in i sandras ansikte...;)
Ikväll hade vi picknick med havet som utsikt. Jo men vi har de väl rätt gött kan man säga.

Annars har dom senaste dagarna bestått av solning, kollat på Australia Open surf, under hela veckan är de nämligen en stor surftävling här i manly, världens bästa surfare är på plats o tävlar. Mycket o kolla på vill jag lova;) och så har de blivit en del fest också:)

Bilderna från surfningen går inte att ladda upp nu men dom kommer på facebook framöver:)


Sandra och jag och utsikten från lägenheten

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0