bye bye buddy

Hej på er där hemma!
Nu är sandra påväg hem till Svealand och jag saknar henne redan... Jag bävade lite för att de skulle bli såhär när hon åkte. Jag tog ju ändå en liten risk när vi bestämde att hon skulle komma. Kan ju vara svårt att få besök hemifrån så "tidigt" under vistelsen här. Jag har ju inte haft hemlängtan alls förut, har nästan tyckt att de har varit konstigt att jag inte har längtat hem mer men nu när hon åkte så drog de liksom upp känslorna man fick när man lämnade familj och vänner där hemma...
Men jag hoppas att de snabbt går över:)

Dessutom har jag fått super söta kort från mina bästingar där hemma som jag saknar allra mest, lillasyster och lillebror.

Kom hem snart har elin skrivit på kortet till höger. sötonge!


jag och sandra innan hon skulle åka precis. harbour bridge

PUSS o KRAM

Kommentarer
Postat av: julia

men hallå, vad är din adress då? :)

2012-02-28 @ 19:46:29
URL: http://karlssonjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0