Falköpings lunch i Sydney

Som på beställning kom solen tillbaka idag. Varmt o skönt och jag tog mig in till city för att möta upp fyra tjejer från Falköping. Cornelia, Malin, Jennie och Rebecca. Känns alltid lite konstigt när man möter folk hemmifrån här. Vi åt lunch ihop o sen satt vi bara nere i hamnen vid opera huset och göttade oss i solen hela dagen. Gött o bara ta en chill dag, har varit rätt bakis idag. Några drinkar igår kväll blev snabbt lite mer än så och de blev en riktigt rolig kväll, dock va de inte lika roligt när jag inte hittade huvudvärkstabletterna i morses.

Aja, bra dag avslutas nu med en film o lite bär o glass i sängen. Ska vara bra väder imorgon också så då ska jag upp o hoppa i tid o ta vara på solenergin:)


Laura, Michael, Sofie, Fabio, Daniela o Federica



malin rebecca neli o jennie


jennie va lagom glad över att ha tatt på opera huset;)

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0