Harbour bridge climb

Hej där!
Om ni undrar varför mina uppdateringar här kan vara lite sega så är de för att jag och sandra har fullt upp, hittar på massa kul hela tiden plus att internetet är kasst. Men nu så.

Igår gick vi upp för Harbour bridge. Jag var galet höjdrädd som vanligt. Sandra skrattade lite åt mig när stapplade fram där och såg lagom stel ut när jag gick. Men shit va nice de var:) Snygga dräkter fick man ha på dig också:)
Sen på kvällen blev de utgång och idag har vi legat på stranden hela dagen med federica och nu ikväll var vi på en bar och åt gott tillsammans med några av surfarna från Australia open. Rätt coolt att dom har surftvälingar som jobb ändå, hade gärna haft de också;)

Time to sleep. Have a good day Sweden
Cheers


opera huset


uppe på toppen, 134 meter upp:)


city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0