HAWAII

VET NI VAAAA? JAG SKA TILL HAWAII!
Min host-familj har under några veckor frågat om jag vill stanna längre än ett halv år som har varit tanken från början och jag har väl känt att jag nog kommer stanna. Jag trivs bra hos dom och tiden bara rinner iväg, två månader har snart gått och man vill ju inte komma hem och ångra att man inte utnyttjade sitt visum.
Och de är så att familjen åker till Hawaii i juli varje år och nu ikväll berättade dom att dom beställt flyg till mig också så jag kommer alltså stanna här ett tag till:D

Hawaii och Australien har varit dom två länderna som jag alltid har känt att jag har velat åka till men de känns inte som de kommer hända för att de är så långt bort, men nu kommer jag få uppleva båda mina drömresemål. JAG ÄR GALET GLAD!:)


HAWAII

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Men gud va kul! Fråga om du får packa ner en korv och hennes mamma i väskan :D

2012-02-17 @ 08:10:53
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0