I have found the paradise

Min dag har varit helt otroligt bra. Jag sandra och federica bestämde oss för att åka på en roadtrip. Vädret var helt perfekt hela dagen så de passade perfekt för en tur. Vi skulle nämligen se Northen beaches. Vi åkte längst norr ut först vilket kanske var en dum idé för sen kändes inte dom andra stränderna så speciella längre.. haha. Palm beach som ligger längst norr ut är den finaste stranden i hela sydney, där bor kändiskar och alla äckligt rika människor. Så jaa, I have found the paradise, Palm beach!

Bilderna gör sig inte rättvisa, de va sååååå mkt finare i verkligheten:)
Awesome day!
Cheers


Jag och Federica, snyggt hopp jag gör;)
palm beach


hahaha. snyggaste kortet under dagen.
palm beach
-


palm beach


sandra o federica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0