Kom igen, ge mig lite sooool

Ne nu är jag så jäkla trött på allt regn. Senaste veckan har jag nästan trott att jag spenderat i Sverige. Men de ser ut som helgen kommer bjuda på bättre vänder, hålla tummarna så hårt jag kan!
Man märker verkligen hur påverkad man blir av vädret, dåligt väder = seg erica. Findlay vaknade en timme innan jag hade planerat att han skulle vakna, så efter frukost sa jag till honom att jag skulle ta en nap, och då kom han in i mitt rum o kröp upp i min säng och båda somnade om som stockar, vaknade 11.30. Inget fel med de om ni frågar mig;)
Sen har vi lekt lite på lekplatsen, målat, sett någon film osv. Inget speciellt med anda ord.

Men ikväll ska jag möta upp några kompisar för o ta några drinkar, några som jag träffat förut o någon ny sådär. kan bli kul:)


I taxin från flyget till hotellet i Melbourne

Hoppas ni får en bra fredag där hemma, har hört att de är bra kallt idag. Frys inte för mkt;)
Ciaaaoo

Kommentarer
Postat av: Rossanna

Hej fina, skulle bara önska en jätte trevlig helg / Kram



2012-02-03 @ 14:57:25
URL: http://rossannas.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! -25 är det lagom eller?

2012-02-03 @ 22:31:05
URL: http://karlssonjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0