mama power

Dagen började inte så bra. Min lille kille var inte alls glad när jag skulle lämna honom på skolan. Han börjde gråta, klängde sig fast runt min hals och sa att han skulle sakna mig. Och nu förstår jag vad alla mammor pratar om när dom säger att de är jobbigt att lämna ifrån sina barn ibörjan när dom är så ledsna. haha. känner mig som värsta morsan. Och är någon taskig mot honom går jag i försvar direkt. Ruth (min host-mamma) säger till mig, U got mama power. I like that! haha.

Annars har vädret varit kasst idag också, vädret som är nu är tydligen som de borde vara under vintertid här. Jag gick iofs i linne idag så känns helt okej ändå;) men de regnade som tusan. Så de enda vettiga jag har gjort är att vara på gymmet. Sen åkte jag hem o åt lunch och så kom städarna hit och städade hela lägenheten. Jag låg i min säng och läste Twilight och somnade som en stock medans dom dammsög och grejade i varenda rum, till och med mitt rum och jag bara låg där. göttmos!;)
Nu ikväll har bara jag Findlay o ruth varit hemma, greg är i melbourne och jobbar som han brukar vara någon gång i veckan. Så har kollat American Idol och nu Nothing Hill. Får passa på när inte Greg är hemma för då verkar de bara gå bilprogram på tv:n;P
Snart dags för sängen:)



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0