mormors köttbullar

Hej!
Idag har jag bara legat på beachen hela dagen med tjejerna från falköping. Har varit hur noga som helst med solskyddsfaktor förut så har väl inte varit super brun, men idag så minskade jag lite på de och de känns nu, aaaaj. Inte så kul när man missar att smörja in vissa delar av kroppen heller. Hade varit bra gött o äga en after sun nu.
Aja, kul med lite mer färg iaf, och de har varit en riktigt bra helg:)

Mormor o morfar har inte någon dator men idag när jag skypeade med mamma så fick jag en överraskning, m o m var där så fick prata med dom för första gången sen jag kom hit. Riktigt kul. En av sakerna jag saknar mest hemma är faktiskt att komma hem till dom o äta mormors köttbullar o bara ta de lugnt:) Men nu har jag receptet så hoppas på att göra lika goda, så jag kan visa australienarna vad riktiga köttbullar är!

Nu ligger jag i sängen och kollar på Pip-Larsson. Min favorit serie när jag va liten och de är bannemej minst lika bra nu;)


så kan de gå när inte solskyddsfakorn är på.. haha

Take care


Kommentarer
Postat av: jullie

haha det kommer nu! :)

2012-02-06 @ 11:37:52
URL: http://karlssonjulija.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Haha, klant! :P



Jag vet att du beställt en video. Men Novisen vågar inte ta steg själv längre. Men de kommer nog snart tillbaka och då ska jag filma de ska du se :)

Kram

2012-02-06 @ 12:06:05
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

liiite längre till vänster

2012-02-28 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0