Taranga Zoo

Tjooohej!
Idag har vi spenderat dagen på Taranga Zoo. Så nu har vi äntligen fått se kängurus och koalabjörnar och massa andra speciella djur. Vi har också på en säl show:) Dock var de närmare 30 grader, så trodde vi skulle smälta. Fast nee, jag älskar att vädret har blivit så bra här igen:)
Nu är vi som två döda fiskar så blir faktiskt en hemma kväll ikväll för att vila upp oss inför imorgon, då ska vi bestiga Harbour bridge:) Gaaaah, min höjdskräck kommer sättas på prov vill jag lova:)


Findlay och koalor i bakgrunden




tummen upp för zoo:t och nice utsikt över havet och city i bakgrunden


sandra fokuserade mest på vad som fanns mellan benen på kängurun men jag vill
mest att ni skulle få se vilka jäkla muskler dom har i armarna;) Inte konstigt att dom kan,
boxa, sparka ihjäl människor.

byee


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha smarrig känguru!!

2012-02-18 @ 21:35:03
URL: http://karlssonjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0