utelåst i bara sockar, inte sååå kul

Jag har inte haft flyt idag precis. Efter att jag lämnade Finnie på skolan skulle jag göra lite ärenden, ena affären va inte öppen, vet inte vrf för på dörren stod uppetiderna och de borde vara öppet, åkte vidare till nästa butik för att köpa en viss olja till Gregs bil, då hade inte dom den, o de va ju inte bara att ta vilken olja som helst tydligen, hans bilar är ju ganska högprioriterade o fina:P
Åkte hem och käkade lite mat, såg 90210, läste lite medans jag väntade på agenten som skulle kolla på lägenheten. Vad händer då, joo jag ska visa honom garaget och går för de första ner utan skor men också utan mobil och NYCKLARNA! Dörrarna i denna byggnaden låser sig av sig självt. Där står jag i sockar, de spöregnar ute, jag kan inte greg o ruths nr i huvudet och vet inget om någon vaktmästare här. Så jag fick ta hjälp av agenten, han ringde och fixade ett företag som fick hjälpa mig, dock kostade de ca 500 spänn, inte så rolig utgift. Plus att jag missade min träning och dessutom har jag haft huvudvärk idag.. Så nu har jag klagat klart;)

Köpte en gitarr till lille-man efter skolan. En röd skulle han ha. Rätt cool ändå. Annars har vi mest tagit de lugnt ikväll, är riktgit film väder. Så nu funderar jag på att sätta på en film eller läsa lite.

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0