pool häng

Heej!
Här är vädret bättre än på länge, har inte sett ett moln dom senaste dagarna och de har varit bra varmt så vi har bara hängt vid poolen och beachen. Igår kväll tog vi färgan in och mötte upp lite kompisar för att äta pannkakor i the rocks. Yum! Vi har de bra gött helt enkelt.
Imorgon ska finnie vara hemma så då är planen att besöka Tarango Zoo och jag hoppas på att få se min första känguru, de är på tiden:) Tror jag och sandra ser fram emot de mer än Findlay:P

Findlay - Erica, u and Sandra should go out for dinner tonight and make some boys and take them home. Bc u need boyfriends.
Nu undrar jag lite hur han tänker?;)


Rätt fint att åka färga och se solnedgången:)


Sofie, Sandra, Sofhie o Jared:)


Inte så snygg tjej men oj så YUM!
Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0