goodbye bbq

Igår kväll hade vi hejdå bbq för Federica tillsammans med hennes familj och hennes host-familj. God mat och riktigt trevligt. De är så kul att träffa sina vänners familjer här borta. För de är så konstigt, som t.ex. jag och Federica har pratat och umgåts mer eller mindre varje dag i över ett halv år men vi vet egentligen ingenting om varandras liv där hemma. Man kan prata om sin familj ibland med vi har ju ingen aning om hur dom är osv. Så de var i alla fall super kul att få träffa hennes familj.

Jag Federica och hennes syster Ambra åkte hit till Manly på natten och festade. De var en riktigt bra kväll:) Nu kommer jag inte träffa Federica förens på kvällen när jag kommit hem från Hawaii. Hon börjar resa med sin familj på måndag och sen har hon ett par dagar i Sydney innan hon åker hem men då är jag som sagt och reser så jag kommer hem kvällen innan hon åker hem.. sad times.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0