internet är tillbaka, wiihoo

Internet är äntligen tillbaka så nu ska de bli bättre uppdaterat här.

Lägger upp lite bilder från senaste veckan.
Hejdå middag för Sofhie Federica Christian och Julian.
Sista playdejten för mig Fin, Sean och Federica.
Skridskoåkning på Bondi beach, de va vaaaarmt. Och galet kul o se alla Aussies åka runt som bambi på hal is.
Jag och Terese köpte en drink som vi tyckte såg god ut men fy fasen äcklig den va.
Och så var Daniela med också:)
Så här har min senaste vecka sett ut mer eller mindre.
Idag ska jag på hejdå BBQ för Federica med hennes host familj + hennes riktiga familj som är här och hälsar på nu:)
Jag klädde ut Findlay en dag innan ett disco på skolan;) haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0