packnings time

Ska börja packa inför Cairns nu ikväll tänkte jag, eller i alla fall börja lägga fram lite grejer. Får se hur de går, jag är inte världens bästa packare precis. Mamma, pappa och min kompis Elin fick ta ett kik i min resväska innan jag åkte hit till Australien för jag hade massa kilo övervikt. Hade ändå 3 kilo för mycket i väskan när de va dags för avfärd. Men nu är det ju som tur inte för ett helt år jag packar, men väskan kommer också vara mindre så man kan väl säga att de blir typ samma sak ändå;)

Aja, annars har jag mest spelat gitarr, gymmat och kört runt på Findlay idag. En jobb dag kvar sen bär de av, wiiihooo!
Såhär glad är jag för att snart få åka ut o resa.
 
Ha en bra torsdag Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0