Snorkling

Aloha!
Jag har fatt ett nytt intresse sen jag kom till Hawaii, snorkling. Gillade de innan ocksa men nu skulle jag kunna gora de hela dagarna. Sa hilma mycket haftiga fiskar och klart vatten har. Tror snart jag sett alla fiskar fran "Hitta Nemo" filmen, forutom sjalvaste Nemo;)
Igar blev de till och med snorkling nar de var solnedgang:)

Vi firar Gregs fodelsedag har ikvall for de ar hans fodelsedag i Australien just nu och aven i Sverige faktiskt. Men de blir mer firande imorgon nar han har sin fodelsedag i Hawaii tid. For imorgon lamnar vi beach huset och aker tillbaka till Waikiki for tva natter till pa hotell:) baaah, vill aldrig lamna Hawaii!

Mahalo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0