The O.C.

Sen en tid tillbaka har jag börjat kolla på The O.C. igen. Måste säga att de är en av mina favorit serier av alla jag sett. De som är lite kul och se nu i efterhand eftersom de spelades in (2004-2006) typ, vilket som förövrigt känns som max 2 år sen. Time flies! De roliga är i alla fall att man ser så många andra kända människor i serien nu. Personer som gäst spelat en eller kanske två avsnitt är nu stora skådespelare. En av Twilight skådisarna är med, tror de är tre personer från serien Hart of Dixie, en av huvudpersonerna från 90210. Ja, de är i alla fall många som nu har fått en bra karriär.

Dagen idag har spenderats med Terese, brunch och lite solning nere i Manly Corner:)

Jag och Federica från Lady Gaga kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0