brother from another mother

Hej på er! Idag har jag tagit de lite lugnare.
Började med att Findaly kröp upp i min säng klockan sju. Jag gillar egenltigen inte när han vaknar innan halv åtta, men idag gick de bra. För han kröp som sagt upp och la sig så nära mig han kunde och sa. I love u Erica. Och sen så tog vi en nap till halv åtta. Sötonge!
Efter att jag lämnade av Finnie på skolan åkte jag till gymmet, sen handlade jag lite lunch. Blev räksallad plus att jag köpte lite kött som vi gjorde nu ikväll.
Sen har jag spelat lite gitarr, varit nere på standen en sväng och kikat, skickat ett kort till morfar och sen hämtade jag Fin igen. Och vi har bara chillat nu i eftermiddag. Rätt skönt o bara ta de lugnt faktiskt.

Föresten måste jag ju berätta att Fin har News day på tisdagar och denna gången skulle de handla om familjen. Så han tog med lite olika kort och ett där jag var med bland annat. Och då sa han till sina kompisar och fröken. This is my sister Erica. Hur söt är han inte då:)? så nu skulle jag väl kunna säga att jag har en Brother from another mother;) hihi



Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0