dags o hoppa in i kaninburen

Hej på er!
De blev som jag misstänkte. Min PT tyckte inte att jag åt lika bra som jag själv tycker. typiskt;) haha. Så nu är de väl lika bra att hoppa in i en kaninbur direkt för de blir nog rätt mycket kaninmat dom närmsta 6 veckorna skulle jag tro. Ska få ett matschema senare ikväll. Wish me good luck people! Hur fasen ska jag kunna vara så nyttig? De blir en utmaning som heter duga.
De värsta är nog nästan att han inte tycker att jag äter så bra, inte jättedåligt men aboslut inte bra heller och så sa Ruth (host-mamma) till mig idag att hon tycker att de verkar som jag äter lite nyttigare nu. haha. Hon måste sett hur mycket onyttigt jag och Sandra åt varje dag när hon var här. Ett nytt Tim tams(världens godaste kakor) paket i kylen varje dag typ. haha

Tur att jag har fått dille på vindruvor. De kan ju inte vara allt för onyttigt i alla fall:)
Hittade webcameran på min dator nu sådär efter 4 månader typ så tog ett väldigt seriöst kvällskort med mina mumsiga vindruvor:D
Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0