Drakkväll

Hejhopp!
Då var jag tillbaka till min vanliga rutin med att åka till gymmet när jag har lämnat Findlay på skolan. Skönt o komma igång igen efter allt snörvel och hostande. Dock tror jag att jag har en nerv som sitter i kläm eller något i armen vilket inte är så skönt.
Efter gymmet tog jag allt hand om mig själv och tog ett varmt bad och läste en bok. Somnade i badkaret. haha.
Nu ska jag göra iordning mig och Findlay innan Ruth och Greg rusar in genom dörren för ikväll ska vi med Federicas familj på någon Dragteater. Vet faktiskt inte riktigt vad de är. Får väl se, men blir kul att hitta på något ikväll:)
Kommer säkert någon bild senare ikväll eller imorogn från kvällen.


se min misslyckade frukost. Ska föreställa en baconomelett. jag vet, de är lunch mat men icke då, sånt ska tydligen vara de bästa att äta på morgonen.

Puss från Australien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0