Grannfejden

Grannfejden är verkligen igång här nu. Det finns ett äldre par här i huset som inte verkar ha så mycket mer för sig än att försöka hitta saker att klaga på. Dom gillar framförallt inte att Findlay leker i poolen. Det kan typ vara de värsta som händer på vår jord. Så dom gillar inte mina hostföräldrar som ni kanske förstår då. Men nu är de så att dom vågar inte prata med dom längre efter att dom faktiskt har haft svar på tal och skällt tillbaka så nu har gamlingarna valt att gå på mig istället. Detta har hållt på under en längre tid. Dom har fått reda på vad jag heter och allt sånt, och sen sprungit efter mig i garaget för o skälla o ha sig. Jag fattade inget först, sa mest att dom inte hade någon anledning att klaga på saker som faktiskt inte hade hänt.
Sen en dag när Sandra var här så kom damen ner och frågade om vi hade kläder med oss ner till poolen. Ne varför skulle vi ha de sa jag? Och då sa hon att de kan finnas folk som kan bli väldigt upprörda av att se unga tjejer i bikini påvägen till poolen. För de första går alla i badkläder ner dit och de är bara mig dom klagar på och för de andra så verkar dom jag möter på vägen inte de minsta sura. Hon sa också att de var en regel att man inte fick gå i badkläder, men den regeln finns inte. Och så har de varit lite andra små saker. Men iaf, idag fick min host pappa nog och gick upp och skällde ut dom. Och sa att om inte de här tar slut nu så blir de anmälan osv. haha. Jag tycker nästan att de hela är roligt men de tycker inte mina hostisar.

Vi säger som Findlay sa när gubben stod där och skällde på mig. He is a nolifer! haha


Då säger vi godnatt.
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0