har blivit med gitarr

Efter att ha skypeat med pappa lite dom senaste dagarna så har jag nu kommit fram till att jag borde göra mitt liv här till så mycket vardag som möjligt. Med de menar jag att jag borde göra mitt vardagsliv här som jag vill ha de och inte strunta i sånt som jag tyckte var kul att göra när jag var i sverige. Som t.ex. att spela gitarr. Så idag åkte jag och köpte en så jag har något att klinka på lite. Desstuom ska jag antaligen börja ta gitarr lektioner på riktigt. Har velat göra de i många år nu men har antingen inte haft tid eller tyckt att de har varit alldeles för dyrt men nu struntar jag i de. Ska bli kul! 
Plus att jag har bokat in ett möte med en PT imorgon, så från och med nästa vecka ska jag testa på att träna med honom en gång i veckan. Men de tycker jag dock är alldeles för dyrt egentligen så börjar med en månad så får vi se hur jag gör sen. Men ska bli gött att köra med någon som kan sin sak och som får en mer taggad:)

Jag har varit på gymmet idag också föresten, och usch, de kändes att jag inte har varit där på länge.. crap!

min nya kompis:)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0