hello buddy!

Hej där hemma!
När vi gick upp idag tror jag att hela himlen hade öppnat sig. När de regnar här borta då regnar de gaaaalet mycket. Man ser inte ut ur bilen trots att vindrutetorkaren är på högsta hastigheten. De blir kaos i trafiken också. Vad som brukar ta ca 20 min att köra tog för de flesta över 2 h idag vad jag har förstått, så Greg(host-pappa) vände efter halva vägen och valde att jobba hemifrån.
Själv har jag varit på gymmet, lagat mat, plockat iordning på mitt och Findlays rum och handlat. Inte en allt för rolig dag men vad ska man göra när vädret är som de är. Snart kommer Greg och Finnie hem så då blir de väl lite lek och sen ikväll har jag tänkt att göra fläskpannkaka. YUM!


hello buddy!
Denna äckliga sak hittade Greg på väggen idag. Jag trodde han hade dödat den men inte då, och nu är den borta dessutom så den är någonstans här i lägenheten men ingen vet vart. Aaaah! Känner jag något krypa på mig inatt så vet jag ju i alla fall vad de är..

Cheers

Kommentarer
Postat av: thilda

usch vilken ÄKLIG spindel... jag avskyr spindlar=)

2012-03-08 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0