in a rush

Ja ni denna morgonen började med stress stress stress.
Min mobil hade inte laddats under natten trots att den satt i laddaren, fattar inte varför(alltså ringde inte väckar klockan) Men i alla fall, jag vaknar av mig själv och känner att de var ovanligt ljust ute för på onsdagar går vi upp en timme tidigare för att Findaly ska till skolan tidigare än vanligt. De visar sig att klockan är 7.35 när jag vaknar och vi ska vara på skolan 8.00. Panik! Han är ju så seg på att äta så bara frukosten brukar ta 30 min. Men han va så redig, har aldrig ätit så fort. Vi lämnade lägenheten 7.55 och var på skolan 7.59. Team work! Han kan allt vara duktig med maten om han bara vill;)
Nu när mobilen äntligen har laddats så såg jag dock att jag hade satt klockan på 6.45pm och inte am. Så hade nog inte spelat någon roll om mobilen hade varit på. haha

Nu har jag precis skypeat med mamma och håller på att göra frukost. Nu mera blir de typ ägg och avokado till frukost..
Sen hoppas jag solen kommer fram framåt lunchtid så jag kan steka nere vid poolen innan de är dags att hämta Findlay och åka till hans simlektion.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0