Lunch time

Gymmet avklarat för idag. De är så jäkla gött att jag har ett sånt jobb som gör att jag har ledig tid på dagarna. För de är mycket lättare att ta sig till gymmet under dag tid an va än på kvällarna känner jag:)
Vädret är super fint idag och jag ska strax möta upp två svenska tjejer, en ny tjej och en jag träffade en gång i januari. Vi ska ta en lunch och kanske hänga lite på stranden innan jag ska hämta lille-man ingen:)

 Måste berätta att man känner sig så löjlig när man kommer till Café Svensson för man reagerar verkligen på språket när man kommer in där. Låter nästan töntigt men man får liksom verkligen "koppla om" hjärnan på svenska. Hemma skulle man ju kunna höra vad dom pratade om på nästa bord utan att anstränga sig men nu får man verkligen anstränga sig för att vet vad dom pratar om. Kanske inget man bör göra dock. haha. Men ni förstår vad jag menar med att "koppla om".

Såhär nöjd var i alla fall Sofhie över att få käka en våffla:)


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0