PT

Hej där!
Klockan är eftermiddag här och jag har fixat o donat här hemma inför att Ruths föräldrar ska komma på besök imorgon. Plus att jag har varit på gymmet och träffat min nya PT. Verkar hur bra som helst. Han kommer inte bara lägga upp ett träningsprogram utan också hur jag bör äta och sova. Igår sa jag ju att jag skulle börja med en månad men går allt bra och jag känner att de ger mig vad jag vill så är planen att ha honom tills jag åker hem till sverige igen.
Jag fick göra lite tester idag så han såg lite hur min kropp var och sådär. Bland annat fick jag testa min vighet lite, och okej mamma du har rätt. Jag är osmidig och stel som ett kassaskåp. till och med tränaren skrattade åt mig. haha.

På tal om mamma så skypeade jag med henne en sväng i morses, var typ tre veckor sen sist så de var kul. Konstigt de där med mammor och pappor. Eller rättare sagt med oss barn. Man tror att man ska växa upp och känna att man inte har samma behov av föräldrarna men sen så när man känner att man är lite vilsen på jorden så är man som ett litet barn igen och behöver dom som när man var typ 8 år. Undrar om man/jag någonsin kommer växa ifrån de?!;) haha

Tanken för ikväll är att jag och familjen ska på en utomhus konsert där ett coverband spelar queen låtar. och jag vill verkligen dit, men de har spöregnat hela dagen och ser ut som de kommer fortsätta så och då är de inte så roligt att sitta ute och ha picknick och se på de.. geeee mig soool nu sydney!

Och så har jag något att bekänna.. jag har ställt till de för en gammal tant idag.. De regnade väldigt mycket som sagt och hon hade massa matkassar att ha från kundvagnen och in i bilen, kundvagnen hade hon ställt väldigt långt från bilen, varför vet jag inte. Men iaf, jag började hjälpa henne och när allt var inne i bilen så stängde jag bakluckan och hon var så glad över min hjälp. MEN då frågar hon om hon kan få nyckeln jag har i min hand. De är min bilnyckel svarar jag då och då visar de sig att hennes nyckel är i bagaget och bilen är nu låst... usch vilket dåligt samvete jag fick. Stackarn fick stå ute i regnet ändå och försöka ringa någon som kunde hjälpa henne. Hoppas allt gick bra med henne iaf:)


Denna skylt sitter uppe lite överallt här i Sydney. De gillar vi!;)

Dags att hämta upp lille man på skolan.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0