sjukling

Har egentligen varit sjuk ända sen i onsdags. Min hals är inte bra, hostar o har mig. Men annars känner jag mig helt okej. Vilket är frusterande för då vill man gå gå till gymmet osv.
Men idag blir de en lugn dag iaf. Mina host föräldrar har nyss kommit hem efter att ha varit med i ett paddel race från harbour bridge till manly. dom är galna!
Så jag och lillkillen har spenderat morgonen ihop och han är ju för söt. han pysslat om mig för att jag har lite ont i halsen. haha.
Tacka vet jag erik btw som har skickat en sida till mig på internet där jag kan se film och serier gratis. Göttmos eftersom australiens internet är KASST så är de bra att inte behöva ladda ner:)


min lille pojk

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0