sleep over med Maria

Efter att jag lämnade Finnie på skolan åkte jag och Federica till gymmet. Jag hade mitt första pass med min PT och jag trodde seriöst att han ville döda mig. Min kropp skakade när jag gjorde sista övningen och jag har gått som en gammal tant ner för trappor hela dagen. Undrar om jag kommer upp ur sängen imorgon;) haha. Men de ger ju förhoppningsvis resultat när han kör så med mig iaf:)

Efter de var både jag och Federica rätt trötta så efter lunch låg vi bara famför tv:n och kolla film tills skolan var slut för pojkarna. Hämtade upp dom och Maria (min kompis från högstadiet) och så spenderade vi resten av dagen på en lekplats nere vid beachen i Mosman:) Åt kvällsmat hemma hos Federica och Sean och nu sitter jag och Maria och kollar på filmen, Australia. Vi ska ha en sleep over ikväll och försöka hitta på något kul imorgon. Hoppas vädret är med oss bara:)

Maria har för övrigt fått smaka på Australiens godaste kakor idag. Och även hon kunde inte annat än att gilla dom. Tim tams! tror de är anledningen till att Australien har världens tjockaste människor. för dom är sjuuukt goda:D


Maria Tim tams och en varm dryck som man ska ha till!:)

Have a good day Sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0