sol o bad

Igår träffade jag Frida Lisa Carin och Carro här i Manly (Falköpings tjejer). Vi låg på stranden hela dagen och bara götta oss. Riktigt kul att träffa dom faktiskt. Och jag fick leka av mig lite. Har börjat tröttna på att bara ligga o sola. Tycker de är mycket roligare om man har med sig en boll eller något så man kan hitta på lite saker på stranden och i vattnet:)
Ska möta upp tjejerna igen på fredag för att visa dom min favorit restaurang här, pannkaksstället. För sen på lördag tror jag att dom reser vidare uppåt i landet.

Nu har jag precis skrivit ner min kost från de senaste 10 dagarna. Kanske inte har varit den bästa men ändå mindre sötsaker och sådär sen tidigare så får väl se hur mycket skäll jag får av min PT. Ska strax iväg på ett pass med honom.
Idag kommer städarna hit också, göttmos, då behöver inte jag göra någonting;) hihi


stekande tjejer;) haha
Hoppas ni har de bra där hemma.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0