The big wet

Här snackar vi om väderomslag. Jag berättade ju för er igår att de var sånt regn oväder. De visade sig sen att de kom mer regn igår än de brukar göra på hela mars månad här. Så vad tror ni de står om i tidningarna här idag? Joo om The big wet såklart. Vad jag har förstått så kom nyheten även ut i svenska radion?:)
Men idag vaknade jag upp och de var inte ett moln på himlen och vi har haft 26 grader ungefär. Konstigt de där.

Och idag är de en väldans bra dag för idag kom Frida hit till Syndey. Tråkigt bara att hon bara ska vara här i några dagar. (Frida är också en tjej från Falköping). De har blivit någon slags Falköpings inflation här i Australien i år. För några år sen skulle alla till USA men nu är de tydligen Australien som står högs på folks reselista:)
Tillbaka till dagen, jag och Maria mötte upp Frida för lunch och kollade lite på Opera huset. Så kul att träffa henne igen:)

Ikväll ska jag packa inför helgen, imorgon åker jag till Newcastle för att se en surftävling och festa med tävlingsdeltagarna. Federica kommer också vara där så vi får förhoppningsvis en rolig helg:)




Jag och Frida vid Opera Huset:)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0