atletiska människor

De blev en trevlig kväll igår. Visst att de var en barn show vi var på men jag tyckte att den var riktigt bra. Hade de funnits drakar hade man ju trott att de i showen var levande så bra gjorda var dom. Och alla skådeseplare var riktiga atleter. Och mitt upp i detta får jag reda på att min hostmamma har varit en duktig gymnast och att dom egentligen hade velat ha med henne i the olymics. how cool? Så ja nu kanske ni förstår ännu mer hur tränad hon är och hur otränad man känner sig bredvid henne. haha.

Idag har jag i alla fall haft ett pass med min PT och de gick rätt bra. Förkylningen är snart helt borta hoppas jag:) Nu måste jag bara hålla kosten också. Men shit va svårt de är. Vad mycket mat är onyttigt som man faktiskt tror är helt okej. Men planern är inget socker, ingen pasta, ris, potatis, bröd och sånt, inte frukter med för mycket fruktsocker, helst inte sås. Och då kan jag säga att australienare äter typ inte sås men ketschp och bbq sås har dom men icke då, inte ens de. Tror dock att jag kommer fuska lite på de, man kan ju inte äta mat utan sås?;)
Efter gymmet var jag nere vid poolen och göttade mig. Super bra väder idag, inte ett moln och 26-27 grader. Rätt bra för att vara höst?;)


suddig bild men de är iaf från drakshowen


Vi gick till lekplatsen en stund efter skolan:)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0