Våffeldagen lite i efterhand

Tjooosan!
Idag har jag varit på gymmet och träffat Adam (min PT). Han körde skiten ur mig skulle man kanske kunna säga. Jag behöver verkligen någon som står och tjötar på mig annars blir de lätt att man slappar till. Kanske är därför jag alltid har ägnat mig åt lagsporter?;)
Sen satte jag mig och åkte i en halv timme i bil för att komma till en kamera affär för att fixa mina kameror som båda är sönder. Lagom störande. Men när jag kommer dit visar de sig att butiken har flyttat till en annan stadsdel här i Sydney. Ännu mer störande.
Så jag åkte och handlade lite innan jag hämtade Findlay istället. Nu har vi varit på hans simlektion och kom precis hem.
Snart dags att göra kvällsmat och sen ska jag in till stan och möta upp Sofhie. För vet ni vad, jag ska synda.
Jag har inte ätit någon onyttigt som godis o kakor på 10 dagar nu och inte ens en jäkla banan för att de är för mycket fruktsocker i dom. Så nu ska jag slå på stort och äta Våfflor på Café Svensson. MUMS! Se hur glad Adam blir på mig när han ser mitt matschema nästa gång;) haha.
Men de ska i alla fall bli så gott. Ni ska veta en sak, om jag inte äter nu för tiden så tänker jag på mat och sover jag, ja då drömmer jag om mat. Allt jag tänker på är MAAAT. Och framförallt på gottigheter. Så jäkla orättvis att vissa personer kan äta hur mycket skit som helst och knappt träna och ändå va smala som pinnar.

Puss o kram från en våffelsugen tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0