vintermössa

När jag låg och solade nere vid poolen förut kom jag att tänka på att jag köpte en mössa häromdagen. Då kan man ju fråga sig varför nu när jag är här borta. Men jag kunde inte riktigt motstå, ni som känner mig vet ju hur mössgalen jag är. Men jag har faktiskt sett några som verkar ännu mer galna än mig och har mössa redan nu. Såg bland annat en kille i badshorts som gick runt med sin surfbräda och hade mössa på sig. Inte ens jag är så löjlig;)
Men iaf, tror att jag kommer kunna ha den i vinter, jag menar jag har ju mössa på våren i sverige så;) annars får jag väl använda den när jag kommer hem igen:)

Men visst är den rätt nice. Från Ripcurl.


Have a good day Sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0