What a magical day



Dagen idag har varit helt underbar. Tror nog de har varit en av de dagarna med bäst väder sen jag kom hit. Inte varmaste men de har varit helt galet fint ute. Så jag och min host familj åkte ut för att paddla. (Se videon. I slutet av videon kan man se när dom åker med vågorna in, de var vad vi gjorde. Och de va riktigt kul, dock sjukt jobbigt o svårt att hålla balansen.)
Dessutom tog vi våra ligg/knäsurfbrädor och tog oss från manly till shelly beach. När vi var mellan de två beacherna frågar jag, finns de hajjar och så här ibland? Ja massor. Så mötte vi några dykare som sa att dom precis såg ett gäng hajjar så dom var precis under oss. PANIIIIK! men Ruth o Greg sa typ: du kan va lugn, dom kan bitas men dom vill inte äta människor och de finns så mycket mat för dom här så dom kommer inte bita oss. Jaha okej SKÖNT! men va fasen, om jag skulle fått syn på en hade jag ju blivit så rädd så jag hade ramlat i. haha

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0