Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116

Ja nu tror ni väl att jag har ramlat över tangentbordet men inte då. Jag har bara skrivit av vad ett namn. Läste en artikel idag och där stod de om olagliga namn på nyfödda. Ett var tydligen de "namnet" som jag har skrivit i min rubrik. Och föräldrarna som ville döpa sitt barn till det var tydligen från Sverige. Tydligen ska namnet uttalas Albin. Hur föräldrarna tänkte med stavningen har jag inte riktigt förstått än. hahaha.
Andra olagliga namn i Sverige är tydligen Metallica, IKEA, Veranda och Q. Men man får tydligen heta Google.
Ja nu vet ni de. Jag tyckte de va en bra rolig artikel i alla fall.

När jag var liten hade jag en period då jag önskade att mina föräldrar hade valt att ge mig mitt andra namn, Mathilda, som tilltalsnamn. Bryr mig inte om de där längre, tycker nästan de är roligare med Erica för de är inte lika vanligt. Men jag kan ju säga att både Erica och Mathilda känns ju bättre än Google i alla fall. haha

Cheers dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0