Eurovision song contest

Gårdagskvällen spenderade jag med Emma Sofie och Jared. Vi åt god mat och kollade på Eurovision song contest. Detta går nämligen på tv här också. Fast igår (fredag) gick de avsnittet som ni kunde se i Sverige i onsdags. Men fyy f*n va dåligt. Har de varit så illa förut? Enda bidraget som var lite bra var Ryssland för dom gamla tanterna var i alla fall lite roliga som bakade bröd plus att de var roligt att lyssna på deras engelska. Jag vet ju inte hur andra semifinalen såg ut men var den lika dålig måste ju Sverige vinna annars är de ju helt galet.
Vi hade i alla fall en bra kväll och Sofie hann även med och klippa både mig och Emma. Mycket behövligt:)


Findlay var ju lite sjuk igår så han somnade i soffan i 3 h..

Sen vaknade han upp och såg ut såhär..haha sötonge



sofie och emma


Hur kan frisörer alltid få håret så rakt. Jag borde gå på en platta håret kurs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0