Grattis Loren, grattis Sverige

Ja de första jag såg när jag gick in på facebook i morses var alla inlägg om Loren och vinsten i Eurovision:) Tycker de är riktigt kul. Man kanske ska försöka satsa på att åka och kolla på de nästa år då?:) Man vet ju aldrig när man får chansen igen, var ju trots allt 12 år sen sist:D

Jag och Federica kollade på sista Lord of the ring filmen igår. Shiiiit va seeeg den är. Den hade varit så mycket bättre om den hade varit hälften så kort. Vi tog oss igenom hela filmen iaf men konstaterade att de va nog sista gången vi såg den. haha.

Nu ska jag till gymmet och röra på dököttet lite. Har varit så slapp större delen av helgen så får träna lite extra idag:)
Träningskläderna är på, dags o kila. Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0