Host ar inte fyskam anda

Borjade dagen med spinning + lite styrka. Har inte kort spinning pa 1,5 ar, stor mig alltid sa pa att 60+arna ar battre an mig pa de. Haha. Men nu far de nog bli lite oftare anda:)
Sen akte jag till ett kopcenter for att kopa en present men kom bara hem med saker till mig sjalv. Nya underklader och mysbyxor. Antligen har jag hittat den omtalade affaren Cotton on body. Har varit i stort behov av trosor men hittar bara riktiga underkladesaffarer dar ett par trosor kostar typ 200 kr st. Men nu sa, C.O.B ar lite mer som HM fast mindre:) billigt o bra;)

Jag har aldrig gillat hosten nar jag har bott i Sverige, bara massa blast regn och sa ar de kallt. Men nu har vi kommit in pa arets sista host manad har och tempen visade 26-29 grader har i Sydney. Da kanns de helt okej anda. Sa spenderade lite tid vid poolen idag igen:)

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0