KIMAX

Heej!
Började dagen med KIMAX träning. (boxning mot en stor pelare ni vet). Har inte varit på de passet tidigare men de var riktigt kul så dit kommer jag absolut gå tillbaka:) Jag har ju missat o berätta för er att jag har slutat med min PT. Ruth och Greg förbjöd mig o fortsätta för dom tyckte jag betlade alldels för mycket. Så de första dom frågar mig när dom kom hem igår, Erica, har du gjort slut med din PT än? haha. Yes, vi har gjort slut;) Dessutom har jag så svårt o vara sådär nyttig som jag borde vara så kan lika gärna träna själv nu ett tag när jag vet vilka övningar och så jag bör göra.

Resten av dagen har jag legat vid poolen tills jag hämtade upp lilleman.
Planen var egentligen bio ikväll men de blev inställt. Vi skulle sett The lukcy one, någon som sett den och är den bra i så fall?:)


Findlay på gårdagens gitarr lektion:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0